Kami Mencari Ejen!

Atau whatsapp Jun di www.wasap.my/60125771905

Advertisements

Dropship ejen Diperlukan!

Saya perlukan 50 ejen Sihat Harmoni .

 

Ada yg berminat tak ?

.

Tak perlu simpan stock . Tak perlu beratur di Pejabat Pos. Sama macam dropship.
.
Saya tahu ramai di luar sana yang masih tak ada kerja dan ada yang masih mencari kerja sampingan tapi tidak tahu dan tidak yakin .

kami tidak boleh memaksa tapi jika anda memang nak belajar kami berlapang dada untuk kongsi ilmu dan cara dari zero sampai berjaya .
.
Satu perkara yang jun sendiri dah rasa kalau dulu tgh bulan mmg sesak jugak kadang2.. Tapi sekarang alhamdulillah sbb bonus shaklee masuk tgh bulan..so xda lagi istilah tunggu gaji hujung bulan..saya pasti anda pun mesti nak ubah tagline “tunggu gaji hujung bulan” kan?

Kami nak bantu anda buat duit dari rumah saja . boleh buat bisnes sambil jaga anak depan mata .

saya percaya anda rajin cuma tak tahu cara . boleh pilih juga nak buat offline atau online . bisnes ni boleh buat ikut cara yg anda suka . tak susah . mmg senang gila .
.
Ada yg berminat ? Kami tak kisah lelaki atau wanita tua atau muda .